Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    Може като временно решение да се вдигне малко тока на лазера - за целта се разглобява оптиката. Колко ще изкара след това е божа работа. Иначе се оправя с нова Но ако имаш пари за даване, XCarLink е най-добре.
    Явно ще се насоча към X-CarLink-a, струва ми се прекалено сложна разправия, за 6 аудио диска Благодаря много
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

    Comment


    • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
      Колега ключа се разглобява лесно. Просто свали малката емблема в задната част. Тя е на лепенка, така че няма опасност да я счупиш. Под нея има винт и след като го отвиеш се отваря лесно.
      Много благодаря колега, ще има труд и творчество.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
        Явно ще се насоча към X-CarLink-a, струва ми се прекалено сложна разправия, за 6 аудио диска Благодаря много
        Понякога и само почистването на оптиката (с разглобяване и почистване с тампон и течност) дава добри резултати, но с оглед възрастта на changer-а, мисля, че правилно си се ориентирал към статично устройство.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Понякога и само почистването на оптиката (с разглобяване и почистване с тампон и течност) дава добри резултати, но с оглед възрастта на changer-а, мисля, че правилно си се ориентирал към статично устройство.
          А свързването му директно ли е към ICS-a? Някой ми беше казвал, че трябвало да се пуска някакъв + към самото устройство
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
          Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

          Comment


          • Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
            А свързването му директно ли е към ICS-a? Някой ми беше казвал, че трябвало да се пуска някакъв + към самото устройство
            Не би трябвало да е необходимо. +12V идват от ICS-а по пин 8 от кръглата букса. Той и оригиналният changer се захранва така.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Не би трябвало да е необходимо. +12V идват от ICS-а по пин 8 от кръглата букса. Той и оригиналният changer се захранва така.
              Ами.. ще разберем другата седмица, благодаря
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
              Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

              Comment


              • Колеги, днес реших да разглобя стария TPS на 166 - та да видя аджеба за какво иде реч. Освен една червячна предавка и един 13 волтов електромотор друго не виждам. Предполага, че проблема е в моторчето. Намерих ново по 3 евро в ebay и се чудя да поръчам ли едно да се пробвам да видя дали ще успея да го съживя ...? Или пък проблема е някъде другаде във въпросните писти.
                Last edited by Tasho; d.m.y г., 18:08.
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                  Колеги, днес реших да разглобя стария TPS на 166 - та да видя аджеба за какво иде реч. Освен една червячна предавка и един 13 волтов електромотор друго не виждам. Предполага, че проблема е в моторчето. Намерих ново по 3 евро в ebay и се чудя да поръчам ли едно да се пробвам да видя дали ще успея да го съживя ...? Или пък проблема е някъде другаде във въпросните писти.
                  Когато аз имах проблем с въпросната джаджа, (дискутирано тук) подложих моторчето на много обстоен преглед и установих, че нищо му няма. То работеше перфектно при напрежения от 1,5 до 15V. Заключението ми е, че проблемът идва от износена писта на потенциометъра за празния ход.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • А тя е по-късата предполагам или греша? Гледах ги и моите и не можах да видя нещо фрапиращо по тях. Иначе при затварянето поизправих крачетата дето контактуват с пистите и тези дни като си взема колата от бояджията ще пробвам да видя какво съм сътворил. А при мен освен, че менеше оборотите сутрин не искаше да пали от първия път - палеше и гаснеше. Сега с другия TPS няма проблем, при него само ускорението куца...
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                      А тя е по-късата предполагам или греша? Гледах ги и моите и не можах да видя нещо фрапиращо по тях. Иначе при затварянето поизправих крачетата дето контактуват с пистите и тези дни като си взема колата от бояджията ще пробвам да видя какво съм сътворил. А при мен освен, че менеше оборотите сутрин не искаше да пали от първия път - палеше и гаснеше. Сега с другия TPS няма проблем, при него само ускорението куца...
                      Да, за по-късата става въпрос. Визуално или с мерене с омметър проблем трудно се установява. Някои освен юстиране на контактните пластини препоръчват смазване, което е все временно решение, щом съпротивителният слой е вече износен.

                      Щом сега имаш проблем с ускорението, аз те съветвам да обърнеш внимание на дългата писта.
                      Късата + моторчето имат отношение към работата на празен ход и ниски до средни обороти. За останалия диапазон от обороти е отговорна дългата (TPS - ът)


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Мерси, колега, ще вземам друг. А да питам преди време бях чел за колега, използвал добавка за спиране на теч от радиаторчето на парното и много я хвалеше. Не намирам темата, а обещах на един приятел да потърся...Добавката нещо с А май започваше...
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                          Мерси, колега, ще вземам друг. А да питам преди време бях чел за колега, използвал добавка за спиране на теч от радиаторчето на парното и много я хвалеше. Не намирам темата, а обещах на един приятел да потърся...Добавката нещо с А май започваше...
                          Alumaseal


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Мерси! Течен ли е?
                            Алфа...всичко друго е компромис!
                            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                            Comment


                            • Прахообразен - прилича на стрит на прах алуминий.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • А и още едно питане...Понеже сменях предния фар инсе оказа, че на късите ррфлектора си е позаминал, а стария ми е перфектен та възможно ли е да ги подменя и как става процедурата...?
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X